Om oss > FRÅGOR OCH SVAR

FRÅGOR OCH SVAR

Kan jag ändra namn eller byta passagerare ?

Gäller det ditt hotell eller en hyrbil, så kan det vara möjligt att ändra namn. Vi ber dig kontakta oss för att undersöka saken. Vi kan ta reda på om det går, samt vilka kostnader som det eventuellt blir. Vi betonar därför det viktiga i att skriva korrekt namn, som det står i passet, vid beställningstillfället. 

Min sida

Jag kan inte  logga in på min sida. Vad ska jag göra ?

Det kan vara av olika orsaker :  
Det kan vara så att lösenordet inte stämmer. Välj då 'glömt lösenord' och vi skickar dig ett nytt lösenord. Det kan vara att du beställt din resa per telefon. Då blir du inte  automatiskt medlem på sidan. Du måste du göra ett konto. 

Jag kan inte registrera mig som medlem på era sidor. Hur  ska jag lösa det ? 

Om du har besällt resa här,  via nätet, blir du automatiskt medlem på våra sidor. Om lösenord inte skickats , så välj ' glömt lösenord' , så kan du göra ett nytt lösenord och då ska det fungera. 

Jag har bytt e-mailadress och vill ändra detta. Kan jag göra det själv någonstans ? 

Logga in på 'Min sida'  på vanligt sätt och fyll i dina korrekta upplysningar, välj uppdatera och då är dina nya upplysningar sparade.  Om du önskar hjälp kan du skicka mail  till contact@visitromania.no  så hjälper vi dig så snabbt vi kan.


På hotellet

 

Vi önskar att  bo vägg i vägg med våra vänner, går det att ordna? Hur  gör vi i så fall detta?

När du loggar in på Min sida kan du komma med önskemål som vi videreförmedlar til hotellet. Var uppmärksam på att vi inte kan garantera att önskemålet blir uppfyllt.

Vi önskar att beställa rum på högsta våningen med havsutsikt. Går det ? 

Om det inte ligger som en valmöjlighet i beställningsdialogen ( ex.vis 2 rums lägenhet med havsutsikt, högsta våningen) så går det i utgångspunkten inte att ordna.  Dock kan Du kan maila oss med önskemålet och vi kan vidarebefodra det till hotellet, men det kan inte garanteras. Kom ihåg att uppge bokningsnummer. 

Vi önskar att beställa ett speciellt rumsnummer, i och med att vi bott på hotellet flera gånger förrut. Är det möjligt ? 

Speciella rumsnummer kan inte beställas, men kan läggas in som önskemål, genom att logga in på Min sida eller vid att kontakta oss på mail. Var uppmärksam på att vi inte kan garantera att önskemålet blir uppfyllt. 

Efter hemkomsten 


Jeg har glömt  något  på hotellet eller bussen. Vad  gör  jag?

Kvarglömda / bortglömda saker  efterlyses genom att skicka ett mail till : contact@visitromania.no

Se till att ha en bra hem / reseförsäkring.

Om en väska eller annat bagage blir skadat på flygturen.  Vad gör jag?

Detta ska du omedelbart rapportera till flygbolagets representanter på flygplatsen och du ska fylla i en skaderapport där, hos dem.  Efter det måste du ta kontakt med en väskaffär för att se om skadan kan repareras. Du måste själv se om din reseförsäkring, eller annan försäkring täcker kostnader. 
 

 


BOKNINGSMÖJLIGHETER